piątek, 25 kwietnia 2014

Aktualizacja włosowa!

Witam!
Kwiecień powoli dobiega końca, czas więc na aktualizację włosową! :)
Bez zbędnego trucia, wklejam wam foto:
Tak, stoję w kącie. Ale nie za karę! 

Włosy po szamponie jajecznym Bingo Spa, naolejowane wcześniej olejkiem arganowym, po 30 min. w masce Argande Stapizu, na końcówkach kropelka arganu.



Widać niestety już przerzedzone końce, więc nieuchronnie zbliża się czas podcięcia końcówek... Póki co odwlekę to jeszcze ze 2 tyg ze względu na brak czasu.
 
   Czy ktoś jeszcze cierpi na wiosenne wypadanie włosów? Znajduję ich całe mnóstwo... w pracy, w samochodzie, na poduszce... czas się suplementować i wcierać chyba! :(

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twój kolor włosów! :) A co do wypadania - u mnie wypadają w strasznych ilościach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co chodzi mojemu skalpowi, ale staram się dobrze odżywiać i jeszcze takie figle płata... :( A ja ostatnio dla odmiany zaczęłam zwracać uwagę na ciemniejsze odcienie... : P

      Usuń
  2. Oj tak mi niestety też, ale strasznie lecą włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesilenie wiosenne? Smutne to, ale pocieszacie mnie dziewczyny! :)

      Usuń
  3. Moje włosy też niestety ostatnio wypadają dużo mocniej.
    Piękne są te twoje blond pasma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Prawdę mówiąc, pierwszy raz tak mam, żeby garściami się sypały... Rozpoczęłam znów kuracją rzepą, następny będzie jantar! :)

      Usuń
  4. Robią wrażenie Twoje włosy :)
    Moje też lecą na potęgę, mam nadzieję, że to tylko wiosna a nie coś poważnego, bo i skóra głowy szaleje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi. a przy okazji, mam miejsca przesuszu na głowie, od dziś wcieram tam na noc olejki :) mam nadzieję, że pomogą :)

      Usuń
  5. Śliczne długie i w dodatku błąd. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do podcięcia już powoli, ale muszę przeczekać do maja ! :)

      Usuń
  6. Przepiękna blond tafla! Twoje włosy wyglądają na bardzo zadbane! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne masz włosy :) tylko pozazdrościc :) odcień też rewelacyjny a jakie długieee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesuszone troszkę, ale zbliżam się powoli do nożyczek :) Twoim tak gęstym też niczego nie brakuje :)

      Usuń
  8. Kocham patrzeć na Twoje włosy! :) Są obłędne... w życiu takich nie będę mieć więc duże brawa za sumienność w ich pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że będziesz miała! ;D Już ja za to trzymam kciuki :D

      Usuń
  9. Zazdroszczę tak długich włosów !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne włosy!
    A wiosną włosy wypadają wszystkim ssakom podobno. ;-) Ludzie do nich należą, więc pzybywa włosów w odpływach umywalek, itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha, bardzo mnie pocieszyła Twoja odpowiedź :)

      Usuń
  11. Wypadają niestety.. Uwielbiam te Twoje włosy <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne włosy! super by wyglądały podcięte maszynką na prosto:)

    OdpowiedzUsuń