wtorek, 13 stycznia 2015

Haul listopada/grudnia!

Hi!

Ależ mam zaległości! No nic, witam serdecznie i zapraszam na haul listopada/grudnia :)



Na pierwszy ogień idą kosmetyki do włosów, powyżej najnowsze odżywki. Odżywka pielęgnacyjna BB Biovax pochodzi z zestawu świątecznego Biovax Naturalne Oleje - jeszcze jej nie testowałam, czeka grzecznie w kolejce. Gliss Kur Liquid Silk odżywka w sprey'u- to moje n-te opakowanie, myślę, iż nikomu nie trzeba jej przedstawiać. Jantar jest kolejną pozycją znaną każdej blogerce- to produkt przeznaczony do skóry głowy- ma za zadanie wzmacniać włosy już u nasady, zadbać o skalp (średnio przepadam za tym określeniem:p ) Nowością za to jest u mnie Balsam do włosów  nawilżająco-regenerujący Z apteczki Babuni marki Joanna. Balsam ten wypatrzyłam na półkach Auchan za jakieś 5 zł. Produkt ten skierowany jest do włosów suchych i zniszczonych, ale o tym więcej już wkrótce. Również w Auchan wzięłam na spróbowanie maskę Kanechom z olejem arganowym- zupełny przypadek, nie kojarzę tego produktu ani z żadnej drogerii ani z blogosfery. Za litrowe opakowanie zapłaciłam chyba 14 zł i są to dobrze wydane pieniądze :)



Biovax A+E serum, podobnie jak i szampon Biovax Naturalne Oleje grzecznie póki co czekają w kolejce na użycie. W Ross'ie dorwałam nową wersję Babydream- ów produkt ma za zadanie ograniczyć plątanie się włosów - czy faktycznie to robi okaże się już wkrótce :) Olejek Marionu 7 efektów to także moja któraś z kolei buteleczka, często do niego wracam. Ten egzemplarz kupiłam na szybko w hurtowni fryzjerskiej. Delia Cameleo płukanka oraz szamponetka Marionu pomagają mi utrzymać platynowy blond na dłużej, a zachwalaną Palette CV12 wzięłam na przetestowanie.



Kolejna kategoria, ciało: Garnier Mineral Invisibble to także mój pewniak, wzięłam duże opakowanie na promocji w Drogerii Natura, podobnie jak i żel Dove- wg mnie to jedyny żel, który pozostawia moją skórę tak miękką. Zestaw kosmetyków AA Ciało wrażliwe ( żel pod prysznic oraz balsam) również czeka w kolejce na przetestowanie. O kosmetykach Balea dziś rozpisywać się nie będę, powrócę do tematu już wkrótce. Nie wiem, czy też to zauważyłyście, ale Golden Rose "małpuje" kosmetyki innych marek- tutaj akurat odżywki do paznokci. Ja zdecydowałam się na wersję Diamond, póki co testuję produkt, ale jedno jest dla mnie niesamowicie ważne- nie zawiera formaldehydu! :) 


Coś czuję, że zaraz mi wyjdzie post gigant, więc będę się streszczać. Kosmetyki biedronkowe- micel, żel peeling- wiadomo, stare śmieci :D Na -40% w SP skusiłam się na kosmetyki Ziaja- seria Liśie Oliwki oraz Manuka + jakieś maseczki, tylko 2 z nich przetrwały do zrobienia zdjęć. Pomadka Balea jest także n-tym opakowaniem, bardzo ją lubię na nawilżenie i wydajność.


Moje dwa ulubione zapachy jesieni- próbka Si Armaniego praz MY NY DKNY- uwielbiam! :)


Paletka Makeup Revolution Iconic 2- nikomu jej nie muszę przedstawiać, ma ją już chyba każdy;p Z pewnością kliknę i inne paletki! :) 


Z kolorówki nie ma już tego aż tyle- ograniczam się! Lakiery w zasadzie są prezentami, co z tego, że część od "samej siebie" :D Szczególne do gustu przypadła mi śliwka z serii Color Expert GoldenRose :)


Pomadka Dior Addict Extreme w odcieniu 789... hmm no cóż, poszalałam. Ale -30% w Douglas jest wystarczającym usprawiedliwieniem, prawda? :))) A klasyka nie przemija...


Ostatnie już moje łupy poświąteczne to pędzelek Sense&Body do kresek/brwi oraz kasetka na dzieciaczki z Inglota, w końcu mają domek! Jednak 16 zł za kasetkę to chyba przesada... 

Tyle z moich nowości, a jak tam u was wyprzedaże? Obkupione? Idę czytać co u was! :) 


26 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak prezentują się na paznokciach lakiery GR. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko poprawię stan paznokci, pokażę Wam śliwkę ;*

      Usuń
  2. Ale wspaniałości. Chętnie poczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie ciekawi ta maska kanechom zawsze sie na nia patrze jak jestem w Real :p
    duzo rodzai było w Auchan?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile produktów! :DD Ciekawa jestem tego szamponu z Biovax! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka grzecznie w kolejce, na pewno skrobnę coś o nim! :)

      Usuń
  5. Spray GlissKur silk też mam, dobrze się sprawdza po umyciu włosów, wygładza i ułatwia rozczesywanie.
    Aaa i to ta Palette, CV12, to te mają chyba mocniejszy oxy(12%), niż moja wspomniana Salon Colors (9%).
    Ładne zakupy, ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię GlissKury :)))) Tak tak, ja jednak od dawna już na 12% jadę ;p

      Usuń
  6. Uwielbiam odżywki i szampony Gliss Kur. Odżywek używam kilka naraz, ale szampon mam jeden ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki szampon konkretnie? I którąś odżywkę polecasz? Mnie kuszą te do spłukiwania, jednak najpierw muszę nieco opróżnić moją komódkę :)))

      Usuń
  7. zazdroszczę pomadki Dior :D mam parę produktów z twoich zakupów ;)
    zapraszam Cię do mnie na rozdanie gdzie jest do wygrania właśnie paletka Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości ! :) Ja też kupiłam ostatnio wcierkę Jantar i staram się ją regularnie wcierać. Widzę, że już farba kupiona ! Ciekawa jestem efektów. Ja umówiłam się we wtorek na wizytę do fryzjera i zmieniam kolor :)) Daj znać jak sprawdza się ten balsam z Joanny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak tak, wcieramy do wiosny, wcieramy! :) Jak to zmieniasz kolor? ;o mnie kusi chłodny brąz, ale czy się odważę... ;p

      Usuń
    2. Już długo o tym myślałam i chyba czas najwyższy :)) Na początku zdecyduję się na ombre, średni blond u góry zrobię i beżowe końcówki, ale dużo pracy przy tym będzie bo jeszcze fryzjerka musi zrobić pigmentacje - stwierdziła, że z 4-5 godzin nam to wszystko zajmie... Nie mogę się doczekać efektów :D Zapomniałam wspomnieć, że bardzo fajny jest ten tonik z Ziaji, ale nie lubię jego aplikacji :D

      Usuń
  9. Dostałam oczopląsu :D dałaś czadu na zakupach! Lakiery mnie kręcą a szczególnie ta śliwka :) i bardzo przyjemnie byłoby zobaczyć wykonany przez Ciebie makijaż paletką Isonic 2 :) - kurczę nie mam jej choć chciałabym... ale paleta z Avonu dalej stoi nie używana więc raczej nie mogę pozwolić sobie na nowe cienie :(((
    A w pomadce Dior po prostu się zakochałam <3 Teraz żałuję, że kupiłam w tym miesiącu tyle ubrań... :D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiiii! :) Już obiecałam odwyk, muszę uzupełnić garderobę i na moją limuzynkę zacząć ciułać :D Ja za to zazdroszczę ubrań- chodzę w kółko w jednej i tej samej bluzie :(

      Usuń
  10. Duży Haul, ja w tym miesiącu tylko jedna rzecz, ale za to w liczbie trzycyfrowej, więc muszę iść na odwyk :P Mam na myśli zestaw do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślę. Moje paznokcie to wiór, żadna odżywka ni olejek ich nie ratuje, więc... chyba czas na ostateczną deskę ratunku :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Wspaniale, przeczytałam rano Twój komentarz, gdy już miałam ogarnięte szybkie fotki :)

      Usuń
  12. Ile dobroci!!! :-) Ja troszkę zaszalałam w Douglasie ;-)

    OdpowiedzUsuń