środa, 5 marca 2014

Napad z rana na Rossmana!

Witam!

Jak w tytule- z rana przed pracą wstąpiłam do Ross celem nabycia rodzinki Babydream'ów. Jak to zwykle przy moim szczęściu, oliwki i kremu z filtrem nie było, ale za to obkupiłam się w szampon (swoją drogą w promocji po 3.99.- ) oraz postanowiłam wypróbować Facelle do mycia włosów- skoro internety tak zachwalają, że taki zacny... Powałęsałam się także wśród kolorówki, gdy podeszła do mnie pani Rossmanowa wręczając tajemniczą kopertę i opowiadając o nowej promocji. Promocji dotyczy tylko wybranych Rossmanów, a mianowicie: w marcu/kwietniu kupuję produkt z kolorówki/pielęgnacji twarzy/zapachów z 20% zniżką, aktywując tym samym rabat na maj (-25%). Przy zakupie majowym aktywuje się zniżka czerwcowa itd. Baaaardzo mi się taka promocja podoba ; D Muszę koniecznie oblookać recenzje na KWC co warto przetestować. A żeby dobroci nie było za mało, to podczas zakupów w Lidlu moim oczom ukazała się termoaktywna koszulka z poprzedniej akcji! Tak, ta koszulka, której (późną wieczorową porą) w dniu rozpoczęcia promocji już nie było! Schowała się gdzieś na magazynie, by zaczekać na mnie! ;)












Zauważyłyście u siebie tę akcję promocyjną? Żal nie skorzystać ; p Tymczasem uciekam popytać internety, co warto zakupić z ową zniżką! ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz