niedziela, 24 maja 2015

Nowości Rossman!

  Witajcie!


  Wpadam na szybko przedstawić Wam zawartość paczuszki Rossman Nowości, którą otrzymałam wczoraj do testów. Wybrałam paczuszkę 20+ :)
A oto i produkty:




Na zdjęciach brakuje przecieru owocowego dla niemowląt HIPP- oddałam sąsiadce, oraz Sidoluxu do drewna i paneli ;p Nie ukrywam, że wybrałam właśnie powyższe pudełko ze względu na marki, które bardzo lubię i darzę zaufaniem. Ucieszyłam się na widok oczyszczającego toniku Mixy przeciw niedoskonałościom, kremu DD Mixy (swoją drogą czekam na krem YY lub ZZ :D ), szamponu intensywnie regenerującego Biovax L'bioticy a także balsamu regenerującego Tołpy. Na chwilę obecną otworzyłam jedynie balsam do rąk Welness&Beauty oraz krem DD- nie ukrywam, że na mojej jasnej cerze jest dość... pomarańczowy. Poczekam, aż się troszkę opalę i wtedy użyję go ponownie. Od jakiegoś czasu miałam tez ochotę na olejki marki Loton, jednak moje zapasy skutecznie odwodziły mnie od tego zakupu. Podczas dzisiejszego wieczornego SPA naolejuję ( dobrze to odmieniam?!) włosy i dam rano znać na Insta jak wyszło! :))

Czy któraś z Was również uczestniczy w Nowościach Rossmana? Jak Wam podobają się paczuszki? Dajcie znać! 

2 komentarze:

  1. Po kolei, najpierw czas na krem EE ;) Pewnie spece od marketingu obmyślają właśnie, od czego to może być skrót ;)

    OdpowiedzUsuń