wtorek, 7 października 2014

Mini recenzja!



Witam! 

Dziś zapraszam na mini recenzję mojego absolutnego must have ostatnich czasów. Jako, iż moje włosy źle przechodzą jesień, zmiany temperatury itp., oprócz tradycyjnej maski + serum na końcówki stosuję także odżywki w spray'u. Zapraszam więc na recenzję!





                                              Schwarzkopf BC Hairtherapy Moisture Kick Spray Conditioner




Obietnice producenta: odżywka w sprayu Moisture Kick ułatwia rozczesywanie włosów normalnych, suchych oraz kręconych, przywracając im właściwy poziom nawilżenia. BC Hairtherapy z pochodną kwasu hialuronowego oraz technologią Amino Cell Rebuild dba o właściwy poziom nawilżenia włosów oraz ich dogłębną regenerację. Włosy są miękkie, nawilżone, pełne zdrowego połysku oraz sprężystości.  Produkt profesjonalny, dostępny tylko w salonach fryzjerskich. 

Opakowanie: duża, lekko przeźroczysta butelka (co ważne, widać, ile pozostałe produktu w butelce) o pojemności 400 ml, z atomizerem. Atomizer nie zacina się, dozuje idealną ilość produktu, rozprasza jakby mgiełkę na włosy, nie tworzy mokrej plamy w jednym miejscu.


Działanie: Odżywka w spreyu nie zregeneruje włosów, nie oszukujmy się. Jednak znacznie ułatwia rozczesywanie, niezależnie czy użyjemy produktu na wilgotne czy suche włosy. Pozostawia je miękkimi w dotyku, śliskimi, gładkimi. Włosy odzyskują blask, lśnią, wyglądają na znacznie zdrowsze. Dzięki temu produktowi moje wielokrotnie farbowane włosy prezentują się nienagannie, nawet gdy pozostawię je rozpuszczone. Co istotne, nie obciąża włosów, nie przyśpiesza ich przetłuszczania.

Dodatkowo odżywka pięknie pachnie, delikatnie, świeżo, a zapach ten utrzymuje się na włosach do końca dnia.

Cena:małe opakowanie 17-20 zł, duże 35-45 zł


Podsumowując, produkt jest bardzo wydajny, idealny dla włosów normalnych, przesuszonych, zniszczonych. Przy długotrwałym stosowaniu nie wysusza włosów, Robi to, czego od niego oczekuję, z dostępnością również nie ma problemu (allegro, hurtownie fryzjerskie, salony fryzjerskie). 


Polecam! Testował ktoś? :) 









7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. bo to fryzjerska linia, ale ciekawa przetestowania! :)))

      Usuń
  2. Kompletnie nie znam tego produktu ale coś czuję, że dopiszę go do swojej listy i popytam u swoich fryzjerów ;) albo znów zrobię zakupy Twoimi rękami kochana :* :) Ostatnio zaczęłam bardziej dbać o włosy i testuję wszystko co mi w ręce wpadnie :) nie ważne czy odżywka w sprayu czy szampon w proszku... Dogadzam swoim włosom ile wlezie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze robisz! ;* Jak gdzieś zobaczysz, warta zakupu! A btw jak olejek? :))

      Usuń
  3. Nie miałam tego jeszcze, ale mnie zaciekawiło :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny pomysł na zdjęcie!

    A produktu tez nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wizytę u mnie ;) Ja się tą odżywką w ogóle nie zachwyciłam, uważam, że to dno i tragedia wręcz, włosów nie rozczesało mi się łatwiej, ani nie czułam jakiegoś magicznego nawilżenia -.-

    OdpowiedzUsuń