środa, 2 lipca 2014

Nowości- cudowności! :)

Witam!
Bez zbędnej gadki - prezentuję nowości, które po raz pierwszy (prócz odżywki FEG!) zagościły na mojej półce (już niebawem toaletce, ale to temat na innego posta!). Jeśli coś zachwyci mnie i zatrzyma na dłużej, z pewnością dam znać i skrobnę choć mini recenzje :)


 Z myślą o długim weekendzie kupiłam krem z filtrem i przyspieszacz opalania... Czy muszę dodawać, że lało? :(



Więc ratuję się tym: (oraz Body BB Lirene)


Idę testować! :) Jeśli któryś produkt Was ciekawi, dajcie znać, chętnie coś o nim skrobnę! Może miałyście coś z moich nowości? :) 

9 komentarzy:

  1. Mam ten korektor i jakieś mieszane uczucia co do niego po dłuższym stosowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. ? Tylko nie mów, że przesuszył Ci skórę... :( bo ja zauważam to powolutku u sb:(

      Usuń
  2. Ja też kupiłam olejek do opalania a tu lipa, mam nadzieję, że się w końcu poprawi ;)
    Świetne zakupy :)
    bardzo fajny blog, podoba mi się:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po niedzieli mają wrócić upały-> oczywiście weekend, czyli wolne deszczowo... :( standard :(

      Usuń
    2. aha no to super a planowałam wypad nad wodę:(

      Usuń
    3. http://www.twojapogoda.pl/polska/slaskie/katowice/16dniowa przykro :( oby w niedzielę się poprawiło od rana ;****

      Usuń
  3. Jak będę się nim malowała to zrobie zdjęcia :):)
    pozdrawiam :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to ciekawi mnie wszystko (wybacz ale nie mogę się zdecydować na tylko jeden produkt, bo każdy jest w jakimś stopniu ciekawy) i jeśli zgodnie z obietnicą napiszesz kilka słów o produktach, które nas interesują to będziesz miała pisania na cały tydzień :D :)

    OdpowiedzUsuń